Pakume soodsate hindadega parimaid ja mitmekülgsemaid lahendusi teie transpordivajadustele üle kogu Euroopa. Kui valite meie teenuse, jõuavad teie tellimused alati turvaliselt ja usaldusväärselt.

Olgu Sinu transpordivajadused väikesed või suured ja kust või kuhu iganes, võta meiega julgelt ühendust ja küsi hinnapakkumist!!

MEU suomi espanja meu express muutot espanjaan kuljetukset espanja kuljetus espanjasta muutto fuengirolaan muutot fuengirolasta international euroopassa eurooppa muuttopalvelut rahti

Üldistel marsruudivedudel on meie teenus marsruutidel uksest ukseni / nii lähedal kui kaubikul on juurdepääs ja parkimine.

Meie transpordid on alati kindlustatud kogu reisi ajaks. Meie transpordihinnad sisaldavad tavalist rahvusvahelist cmr transpordikindlustust, mis katab kõik hoolikalt pakitud, hästi märgistatud saadetised, mis tavaliselt on pardale virnastatud.

movings removals

Meie ühised üldmarsruudiveod pakuvad väga terviklikku teenust taskukohase hinnaga.

Koormates veetakse nii üksikpagasit kui ka suuremaid pagasitükke, kappe, diivaneid ja muid saadetisi jalgratastest mootorratasteni.

Liikuva koorma mahule meil miinimumnõuet ei ole, seega saab meie kaudu transportida ka kõige väiksema, näiteks ühe kohvri, golfikoti või ümbriku.

Kui teil on küsimusi või soovite hinnapakkumist, on meie eksperdid alati valmis aitama. Võtke meiega julgelt ühendust kasutades meie kodulehel oleva kontaktivormi, e-posti või telefoni teel ning leiame teile või teie ettevõttele parima lahenduse.

  • Võtke meiega aegsasti ühendust, enne soovitud järeletulemise kuupäeva, et teil oleks aega broneerida vajalik kaubaruum just teile sobiva marsruuditranspordi jaoks.

  • Ühenduse võtmiseks kasutage eelistatavalt meie veebisaidil olevat kontaktivormi, et saaksime kolimispakkumiseks vajaliku info ning ka võõrkeelsed nimed ja aadressid edastataks õigesti.

  • Võite helistada ka meie klienditeeninduse numbrile +37256057930
     
  • Pakkumise saad MEU Expressi firma esindajalt soome, eesti või inglise keeles vastavalt kokkuleppele.

  • Pärast vastuvõetud pakkumist lepime kokku ajakava ja kinnitame eelnevalt praktilised tegutsemisviisid.
  • Transpordihinna saate läbipaistvalt enne tellimuse esitamist EL esindajalt. Kui oled transpordiinfo sisestanud, saad koheselt ka hinnainfo. Tellimus vormistatakse ja selle eest tasutakse alles siis, kui olete teadlik saatmiskuludest.

    Tellimused kinnitatakse broneerimistasuga. Olenevalt tellimusest on broneerimistasu ligikaudu 15% – 25% transpordihinnast.

  • Veo hinna saamiseks piisab transpordi kohta olulise info esitamisest: riigid, asukohad, kauba kogus, nt. kaal ja mõõtmed.

  • Marsruuditranspordis on transpordihinnad erinevad olenevalt väljumise ja sihtkoha ajast ning kohast. Uurige oma transpordi hinda täpsemalt, võttes meiega ühendust vormi kaudu või helistades meie klienditeeninduse numbrile +37256057930.
     

    Põhihind põhineb aga kuuphinnal ja tarne põhihind kehtib kõikidele virnastatavatele, pakendatud ja märgistatud saadetistele (200–300 €)
    keskmiselt 250 € / m3 / 100 kg
    +KM 22% (käibemaks)

    Ja alla kuubi suuruste tellimuste puhul keskmiselt umbes:
    0,75m3 / max 75kg / 220 €
    0,50m3 / max 50kg / 150 €
    0,25m3 / max 25kg / 100 €
    ( +KM 22% (käibemaks) )

    Väiksemad/kergemad saadetised alates 60 € (+KM 22%)

  • Üldistel marsruudivedudel on meie teenus marsruutidel uksest ukseni/kaubiku/veoauto ligipääsule ja parkimisele võimalikult lähedal.

  • Transpordi põhihind sisaldab kliendi/tellija eelpakendatud saadetise transporti lähtekohast sihtkohta.

  • Transpordi põhihind ei sisalda saatmist korrustele või korrustele. Transpordile tullakse peale ja toimetatakse välisukse juurest/lähedalt, kus kaubikul/veokil on takistusteta juurdepääs ja parkimine.

    Kui transporditav toode/tooted vajavad lisaks juhile (ja tõstukile) eraldi kandmisabi, tuleb see korraldada kliendil või tellida transporditellimusega seoses lisatasu eest kandeteenus.

    Juhi põhitasu lisatöö eest on alates 45 € (+KM 22%) / algustund.

  • Veograafik igal liiniveol on juhtumipõhine ja sõltub tellimuste järgi määratud liinigraafikust.

  • Üldine / Üldine Marsruudiveo graafikuid mõjutavad kõigi samas koormas minevate klientide tellitud liikuvate kaupade peale- ja tarnekohad.

    Välised tegurid võivad aeg-ajalt graafikuid mõjutada, nt. ilmastikutingimused, laevapiletite saadavus, liiklusummikud ja ametlik maantee-/piirikontroll.

  • Üldjuhul on liinivedude graafiku muutmise võimalus eelprognoositud graafikusse ca +/- 3 päeva arvestuslikust graafikust ühel suunal.

  • Transporditellimusele tullakse järele kokkulepitud päeval, kokkulepitud aadressilt. Järeltulemise aega ei saa üldistel marsruudivedudel väga pikalt ette täpselt määrata, kuid autojuht lepib kellaajale lähedasemad ajad kokku. Tavaliselt hiljemalt päev varem ja võimalusel varem.

    Sama kehtib ka kohaletoimetamise kohta. Juht teatab / lepib kokku tarneaja sihtkohale lähemal.

  • Kui saadetisele ei ole võimalik kokkulepitud kohta või kokkulepitud viisil järele tulla või kui järeletulemine viibib kliendist sõltuvatel põhjustel, on Vedajal õigus võtta tasu vastavalt hinnakirjale ka juhul, kui transport on ei teostata.

  • Kui teil on vaja aegsasti kokku leppida täpselt järeletulemise ja/või kohaletoimetamise aeg, tuleks seda teha telefonil meie klienditeeninduses
    +37256057930
  • Kõikide tellimuste eest tasutakse peamiselt arve alusel, kui ei ole eraldi kokku lepitud muus makseviisis. Arved saadetakse meili teel.

  • Enamasti toimub arvete esitamine kahes osas:
    1. Arve Broneerimistasu
    millega tellimus kinnitatakse.
    2. Arve Lõpparve
    Transporditeenuse hind, millest on maha arvatud tasutud broneerimistasu ja lisandunud kõik tellitud lisateenused.

  • Juhtumipõhiselt tellimus või tellimuse osa, nt. lisateenuste eest saab tasuda ka sularahas otse juhile, kui asi on eelnevalt kokku lepitud. Sularahas maksmise kohta saate juhilt kviitungi.
    Sularahas tuleb tasuda eurodes (€).

  • Transporditellimuse eest võetakse tasu alati enne tellimuse kohaletoimetamist/tarnimist sihtkohta. Me ei toimeta kohale tasumata tellimusi, kui ei ole eelnevalt kokku lepitud teisiti.

    Juhi nõudmisel peab tellija esitama tehtud makse kohta kviitungi/vautšeri.

  • Transportides on MEU ettevõtetel ja meie partneritel vallasvara/saadetiste üldine rahvusvaheline cmr transpordikindlustus, mis põhineb Euroopa Liidu autoveolepingu seadusel.

    Kõik hoolikalt pakitud ja kaitstud, hästi märgistatud, tavaliselt virnastatavad saadetised on kaetud transpordikindlustusega.

  • Väärisesemetele/eriti tundlikele toodetele soovitame transpordi ajaks lisakindlustust teie enda kindlustusseltsilt.

  • Ekspedeerija vastutab veo eest vastavalt Euroopa autoveolepingu seadusele veo kestuse jooksul.
    Pakkimata/ebapiisavalt pakitud tooted/saadetised on nö saadetiste omavastutus ning kindlustus ei kata näiteks pakkimata laua pinnale tekkinud kriimu.

  • Transpordi tellija vastutab saadetud tootest põhjustatud võimalike kahjude eest.

  • Kohustusliku transpordikindlustuse hüvitise aluseks on summa kilogrammi kohta, sõltumata saadetise sisu väärtusest.

  • Kui klient/klient on MEU ettevõtete klienditeenindusest mööda minnes otse autojuhi või meie partneriga kokku leppinud näiteks lisa- või edasiveo osas, hoiduvad MEU ettevõtted igasugusest vastutusest ega vastuta hüvitamise eest mistahes kahju või probleemsituatsiooni korral.

Meie jaoks on väga oluline, et meie poolt transporditavad saadetised jõuaksid kohale tervena ja õigeaegselt.

Kaubavedudele avaldatakse oma teekonnal tavalisi transpordipingeid ning seetõttu on kvaliteetne ja hoolikas pakendamine hädavajalik, kui soovitakse vältida saadetise võimalikke kahjustusi laadimise, transpordi või kohaletoimetamise/mahalaadimise käigus.

Oluline on hinnata, milline on parim kaitse- või pakkimisviis, eriti õrnade toodete puhul. Näiteks klaasnõud.

  • Märkige karbile selgelt tellija nimi ja telefoninumber ning tarnelinn.
    (Soovitatav on kirjutada ka tarneaadress)

  • Kui karbis on habras sisu, kirjutage karbi ülaosale ja külgedele selgelt “Särkyvää” või “Fragile”. Ja selge märge, mis teed pidi kasti/saadetist transportima.

  • Kui pakett sisaldab näiteks telerit / telerit / ekraani. Märgi / kirjuta pakendile, kummal pool ekraan on.
    (Märkus! Plasmateleri saatmisel märkige pakendile, kumb pool peab olema ülespoole)

  • Kui pakendate kasutatud pakkematerjalidesse, veenduge, et pakendil ei oleks vanu saatmisteavet ega sellega seotud nimesid või aadresse, mis võiksid takistada paki kohaletoimetamist.

  • Erikäitlust nõudvad pakendid peavad olema selgelt märgistatud, kui need sisaldavad kergesti purunevaid esemeid. Ostes lisahinnaga erihooldustranspordi, tagate toote õige käsitsemise.
  • Õige pakendiga välditakse töötlemise viivitusi ning isiklikku ja varalist kahju. Soovitame transpordi tellimisel alati mugavalt tellida autojuhi pakkimisteenust.

    Meie autojuhid on saanud oma tööülesannete täitmiseks koolituse ning omavad aastatepikkust kolimis- ja transpordikogemust ning õigeid pakkimisviise.

  • Kui pakendamisteenust ei ole tellitud lisatasu eest, vastutab veo tellija toote pakkimise eest selliselt, et see taluks kaubaruumi kitsast olu, võimalikku terminalikäsitlust ja transpordi käigus tekkivaid tavalisi pingeid. samuti heale tavale vastav sidumine ja/või toetamine kaubaruumis. Transpordipakendi kahjustusi ei hüvitata. Kõiki transporditavaid tooteid on hea kaitsta plastiku või papiga.

  • Pakkides oma saadetise hoolikalt ja korralikult, saate tagada, et saadetis saabub kahjustamata.

  • Mootorsõidukid ja muud vedelikku sisaldavad seadmed tuleb kas vedelikest tühjendada ja tagada, et need ei lekiks transpordi ajal lastiruumi.

  • Kui saadate elektriseadet, mis töötab fikseeritud laetava liitiumiga
    aku / sarnane, küsige müüjalt eraldi juhiseid. Näiteks liitium
    Aku tarnimisel kehtivad ohtlike kaupade veo eeskirjad ja hinnad. Transpordi tellija vastutab saadetud tootest põhjustatud võimalike kahjude eest.

  • Vedelike / vedelate toodete saatmisel. Sulgege vedelad koostisosad tihedasse anumasse või pudelisse. Pakkige suurte avadega konteinerid, nt marjakobarad, kilekotti. Kleepige kott kleeplindiga või siduge see veekindlaks. Pakkige vedelikku sisaldavad anumad vastupidavasse karpi, et need ei liiguks. Pakend peab sisaldama absorbeerivat täiteainet, et vältida võimaliku mahaloksunud sisu levikut konteineri või pudeli purunemisel. Transpordi tellija vastutab saadetud tootest põhjustatud võimalike kahjude eest. Juht ei vastuta toodete võimaliku külmumise eest transpordi ajal.
  • Valige pakend vastavalt eseme suurusele ja ärge jätke tühja ruumi. Veenduge, et pakend oleks vastupidav ja kindlasti terve. Lisaks peab saadetis taluma vähemalt 4-5 korda oma kaalu. Näiteks kilekott ei ole piisav pakend. Oluline on kasutada kasti mahtu, et saadetise sisu ei liiguks / kast transpordi käigus kokku ei kukuks. Liikumine võib toodet või pakendit kahjustada. Pakkige oma saadetis võimalikult korralikku ja ühtlasesse pakendisse.

  • Vajadusel kasuta täiteainena näiteks mullikilet, vahtpolüstürooli või vahtu. Kleepuvad pakkematerjalid ja ebakorrapärase kujuga või ümmargused saadetised võivad põhjustada probleeme lasti käsitsemisel. Parimad välispakendi materjalid on papp ja paber.

  • Pakkides oma saadetise hoolikalt ja korralikult, saate tagada, et saadetis saabub kahjustamata. Pakkige eriti õrnad esemed eriti ettevaatlikult.

  • Kui pakendis on mitu tundlikku toodet, nt prille, kaitske neid eraldi ja kasutage nende vahel ruumijagajana näiteks papplehti.

  • Väärtussaadetisele saate tellida autojuhi pakendamisteenuse ja Varoeni lisateenuse. Pakette, millele Varoeni lisateenus on eraldi ostetud, käsitletakse alati eraldi ja transporditakse erilise hoolega.

  • Kasutage alati pakendit, mis vastab toote suurusele, kaalule ja vastupidavusele. Veenduge alati eelnevalt, kas toote tootja müügipakend on transpordiks sobiv.

  • Kui saadetises on teravaid esemeid. Kaitske terasid ja otsikuid hoolikalt, et need ei kahjustaks saadetiste käitlejaid ja muid saadetisi. Samuti veenduge, et teravad esemed ei puudutaks pakendi servi. Transpordi klient vastutab kahjustuste eest, mida saadetud toode võib teistele saadetistele põhjustada.

  • Mootorsõidukid ja muud vedelikku sisaldavad seadmed tuleb kas vedelikest tühjendada ja tagada, et need ei lekiks transpordi ajal lastiruumi.

  • Täpsemat infot pakkimise ja pakkimisviiside kohta saate meie klienditeeninduse telefonil +37256057930
  • Lille-/taimesaadetised on alati eranditult omavastutavad saadetised, kuid õige pakkimisviisiga jõuate taimed turvaliselt sihtkohta.

  • Pakkige lilled/taimed koos pottidega õhulisse, vastupidavasse läbipaistvasse kaanega plastkarpi. Ärge kasutage raskeid kivi-/savipotte. Kaas peab olema kohati perforeeritud, kuid karp ise peab olema täiesti terve ja tihe.
    Lisaks taimele ja mullale ei tohi kast sisaldada potentsiaalselt hallitavat materjali, näiteks kangast/riideid.

    Kleepige kasti küljele paberitükk, millel on kirjas, milliseid taimi kast sisaldab: liik, nimi jne.
    Enne saatmist tutvu sihtriigi riigipõhiste piirangutega.

    Ei müüja ega transpordiettevõte ei võta endale vastutust ning juht ei vastuta taimede seisukorra hüvitamise eest reisi ajal / kohaletoimetamise ajal.
    Enne tellimist kinnitage transpordi marsruut ja ajakava meie klienditeenindusega.

  • Rulli saatmine on samuti hea võimalus.

    Raskeimad saadetised tuleks alati paigutada transpordiüksuse põhja. Pakkige seadmed ühtlaselt kokku, et need liigutamisel ümber ei kukuks.
    Rullitud saadetised ei tohi tulla üle puuri ülemise serva ega kaane voltimiskoha. Samuti ei tohi saadetised ulatuda üle rulliku esiserva.

  • Pottide kohaletoomine (Suured taimed) on hinnastatud kaalu ja ruumi ekspordi järgi.

  • Jõulupuu saadetistes tuleb puu pakkida võrku ja kaitsva marli sisse.

  • Täpsemat infot pakkimise ja pakkimisviiside kohta saate meie klienditeeninduse telefonil +37256057930
  • Erilist tähelepanu nõuab ebakorrapärase kujuga kaupade pakkimine. Enamasti ei saa neid laadida üksteise peale ega vastu teisi kaupu.

  • Paar näidet.

    Jalgrattad:
    -Kaitseb võimalikke kriimustavaid pindu.
    -Eemaldage ja pakkige eraldi kõik tarvikud, nt. korvid, peeglid, kiirtuled, lasteistmed jne.
    – Pöörake juhtrauda esirattaga paralleelselt.
    -Kaitseb / pakib fikseeritud ees / taga, tuled / helkurid.
    – Jalgratas ei tohi olla lukus.

    Elektrilised jalgrattad:
    -Kaitseb võimalikke kriimustavaid pindu.
    -Eemaldage ja pakkige eraldi kõik tarvikud, nt. korvid, peeglid, kiirtuled, lasteistmed jne.
    – Pöörake juhtrauda esirattaga paralleelselt.
    -Kaitseb / pakib fikseeritud ees / taga, tuled / helkurid.
    – Jalgratas ei tohi olla lukus.
    – Aku/toiteallikas tuleb eemaldada ja eraldi pakkida.
    – Kui aku / toiteallikas on fikseeritud (ei saa lahti ühendada), peab aku olema tühi / laadima nulli.

    Kristall-lühtrid:
    -Kristalllühtrid peavad olema pakendatud üksikult ja hästi polsterdatud sobivatesse karpidesse.
    -Karbid ei tohi sisaldada muid tooteid/kaupu.
    – Kirjutage / Märkige lahtrisse “ŠÄRKYVÄÄ” ja “FRAGILE”

    Kuju:
    -Kaitske kogu mullikile ja kartongiga.
    – Kergesti purunevad teosed, nagu krohv või klaas, tuleks pakkida kastidesse ja hoolikalt polsterdada.

    Muud näited:
    Eraldi käsitsemist vajavad saadetised, nagu haprad, ebavormitud, torud ja kuulid, on soovitatav pakkida oma transpordiüksusesse või üksuse peale.

  • Väga oluline on reserveerida liikuvale sõidukile piisavalt parkimiskohta aegsasti enne juhi saabumist. Eriti kui hoov või tänav on kitsas. Eriti tiheda liiklusega linnatänavatel on suurele kaubikule või veokile parkimiskoha leidmine aeglane ja keeruline. Parkimiskoha otsimine mõjutab alati graafikute pikenemist, põhjustades viivitusi ja lisatööd.

  • Parkimiskoha korraldamine on alati kliendi/tellija kohustus ning pikaajaline parkimiskoha otsimine on tasuline vastavalt kaasaskandmisteenuse hinnakirjale.

  • Takistusteta ligipääs ja lühike kandekaugus aitavad ja kiirendavad teisaldamist/korjamist ja kohaletoimetamist.

  • Kui koorma pealelaadimiseks on vaja masinat, nt tõstukit, tagab klient vajaliku masina olemasolu peale- ja mahalaadimiskohas. Vedajal on õigus keelduda veotellimusel märgitust suurema/raskema koguse laadimisest.
  •  
MEU kuljetukset euroopassa

Või helista ja küsi lisa

Või saatke e-kiri

Meiega saab ühendust ka WhatsAppis

Sa leiad meid

Koostöös

meu autokuljetus

Meie tugevus ja eriteadmised on kaubavedu ja liikuvate veoste transport kogu Euroopas. Olgu Sinu transpordivajaduseks kolimine Soomest Hispaaniasse, veos Itaaliast Rootsi või osakoorem Portugalist Eestisse; Võtke ühendust!

MEU sõidab üle Euroopa

international transports
meu expres muutot espanja

Pakume soodsate hindadega parimaid ja mitmekülgsemaid lahendusi teie transpordivajadustele üle kogu Euroopa. Kui valite meie teenuse, jõuavad teie tellimused alati turvaliselt ja usaldusväärselt.

MEU kuljetukset euroopassa

Olgu Sinu transpordivajadused väikesed või suured ja kust või kuhu iganes, võta meiega julgelt ühendust ja küsi hinnapakkumist!!

Muutot Espanja Muutto Portugal Kuljetus Ranska Kuljetukset Italia
MEU suomi espanja meu express muutot espanjaan kuljetukset espanja kuljetus espanjasta muutto fuengirolaan muutot fuengirolasta international euroopassa eurooppa muuttopalvelut rahti

Üldistel marsruudivedudel on meie teenus mööda marsruute maja uksest – ukseni / nii lähedale – nii lähedale kui kaubik pääseb ja parkida.

Meie transpordid on alati kindlustatud kogu reisi ajaks. Meie transpordihinnad sisaldavad tavalist rahvusvahelist cmr transpordikindlustust, mis katab kõik hoolikalt pakitud, hästi märgistatud saadetised, mis tavaliselt on pardale virnastatud.

movings removals

Meie ühised üldmarsruudiveod pakuvad väga terviklikku teenust taskukohase hinnaga.

Koormates veetakse nii üksikpagasit kui ka suuremaid pagasitükke, kappe, diivaneid ja muid saadetisi jalgratastest mootorratasteni.

Liikuva koorma mahule meil miinimumnõuet ei ole, seega saab meie kaudu transportida ka kõige väiksema, näiteks ühe kohvri, golfikoti või ümbriku.

Kui teil on küsimusi või soovite hinnapakkumist, on meie eksperdid alati valmis aitama.

Võtke meiega julgelt ühendust kasutades meie kodulehel oleva kontaktivormi, e-posti või telefoni teel ning leiame teile või teie ettevõttele parima lahenduse.

  • Võtke meiega aegsasti ühendust, enne soovitud järeletulemise kuupäeva, et teil oleks aega broneerida vajalik koormaruum teile graafikujärgseks/sobivaimaks marsruuditranspordiks.  
  • Ühenduse võtmiseks kasutage soovitavalt kontaktivormi meie kodulehel meie “võtke meiega ühendust” lehel, et saaksime kolimispakkumiseks vajalikku infot ning et ka võõrkeelsed nimed ja aadressid saaksid korrektselt edastatud. 
  • Võite helistada ka meie Soome klienditeeninduse numbrile
    +37256057930
     
  • Pakkumise saad MEU Expressi firma esindajalt soome, eesti või inglise keeles vastavalt kokkuleppele. 
  • Pärast vastuvõetud pakkumist lepime kokku ajakava ja kinnitame eelnevalt praktilised tegutsemisviisid.
  •  
  • Transpordihinna saate läbipaistvalt enne tellimuse esitamist EL esindajalt. Kui oled transpordiinfo sisestanud, saad koheselt ka hinnainfo. Tellimus vormistatakse ja selle eest tasutakse alles siis, kui olete teadlik saatmiskuludest.

    Tellimused kinnitatakse broneerimistasuga. Olenevalt tellimusest on broneerimistasu ligikaudu 15% – 25% transpordihinnast. 

  • Veo hinna saamiseks piisab transpordi kohta olulise info esitamisest: riigid, asukohad, kauba kogus, nt. kaal ja mõõtmed.  
  • Marsruuditranspordis on transpordihinnad erinevad olenevalt väljumise ja sihtkoha ajast ning kohast. Küsi oma transpordi hinda täpsemalt, võttes meiega ühendust kasutades kontaktivormi või helistades meie klienditeenindusse numbril +37256057930.
     

     

  • Põhihind põhineb aga kuuphinnal ja tarne põhihind kehtib kõikidele virnastatavatele pakitud märgistatud saadetistele (200–300 €)
    keskmiselt 250 € / m3 / 100 kg
    +KM 22% (käibemaks)

    Ja alla kuubi suuruste tellimuste puhul keskmiselt umbes:
    0,75m3 / max 75kg / 220 €
    0,50m3 / max 50kg / 150 €
    0,25m3 / max 25kg / 100 €
    ( +KM 22% (käibemaks) )

    Väiksemad/kergemad saadetised alates 60 € (+KM 22%)

  •  
  • Üldise marsruuditranspordi puhul on meie teenus marsruutidel uksest ukseni / nii lähedal – nii lähedal kui kaubikul / veokil on juurdepääs ja parkimine. 
  • Transpordi põhihind sisaldab kliendi/tellija eelpakendatud saadetise transporti lähtekohast sihtkohta.
  • Transpordi põhihind ei sisalda saatmist korrustele või korrustele. Transpordile tullakse peale ja toimetatakse välisukse juurest/lähedalt, kus kaubikul/veokil on takistusteta juurdepääs ja parkimine.

    Kui transporditav toode/tooted vajavad lisaks juhile (ja tõstukile) eraldi kandmisabi, tuleb see korraldada kliendil või tellida transporditellimusega seoses lisatasu eest kandeteenus.

    Juhi põhitasu lisatöö eest on alates 45 € (+KM 22%) / algustund.


  •  
  • Veograafik igal liiniveol on juhtumipõhine ja sõltub tellimuste järgi määratud liinigraafikust.

  • Üldine / Üldine Marsruudiveo graafikuid mõjutavad kõigi samas koormas minevate klientide tellitud liikuvate kaupade peale- ja tarnekohad.

    Välised tegurid võivad aeg-ajalt graafikuid mõjutada, nt. ilmastikutingimused, laevapiletite saadavus, liiklusummikud ja ametlik maantee-/piirikontroll.

  • Üldjuhul on liinivedude graafiku muutmise võimalus eelennustatud graafikusse ca +/- 3 päeva ühel suunal arvestuslikust graafikust.

  •  
  • Transporditellimusele tullakse järele kokkulepitud päeval, kokkulepitud aadressilt. Järeltulemise aega ei saa üldistel marsruudivedudel väga pikalt ette täpselt määrata, kuid autojuht lepib kellaajale lähedasemad ajad kokku. Tavaliselt hiljemalt päev varem ja võimalusel varem.

    Sama kehtib ka kohaletoimetamise kohta. Juht teatab / lepib kokku tarneaja sihtkohale lähemal.

  • Kui saadetisele ei ole võimalik kokkulepitud kohta või kokkulepitud viisil järele tulla või kui järeletulemine viibib kliendist sõltuvatel põhjustel, on Vedajal õigus võtta tasu vastavalt hinnakirjale ka juhul, kui transport on ei teostata.

  • Kui teil on vaja aegsasti kokku leppida järeletulemise ja/või kohaletoimetamise aeg, tuleks seda teha telefonil meie klienditeeninduses
    +37256057930
  •  
  • Kõikide tellimuste eest tasutakse peamiselt arve alusel, kui ei ole eraldi kokku lepitud muus makseviisis. Arved saadetakse meili teel.
  • Enamasti toimub arvete esitamine kahes osas:
    1. Arve Broneerimistasu
    millega tellimus kinnitatakse.
    2. Arve Lõpparve
    Transporditeenuse hind, millest on maha arvatud tasutud broneerimistasu ja lisandunud kõik tellitud lisateenused.
  • Juhtumipõhiselt tellimus või tellimuse osa, nt. lisateenuste eest saab tasuda ka sularahas otse juhile, kui asi on eelnevalt kokku lepitud. Sularahas maksmise kohta saate juhilt kviitungi.
    Sularahas tuleb tasuda eurodes (€).
  • Transporditellimuse eest võetakse tasu alati enne tellimuse kohaletoimetamist/tarnimist sihtkohta. Me ei toimeta kohale tasumata tellimusi, kui ei ole eelnevalt kokku lepitud teisiti.

    Juhi nõudmisel peab tellija esitama tehtud makse kohta kviitungi/vautšeri.


  •  
  • Transportides on MEU ettevõtetel ja meie partneritel vallasvara/saadetiste üldine rahvusvaheline cmr transpordikindlustus, mis põhineb Euroopa Liidu autoveolepingu seadusel.

    Kõik hoolikalt pakitud ja kaitstud, hästi märgistatud, tavaliselt virnastatavad saadetised on kaetud transpordikindlustusega.

  • Väärisesemetele/eriti tundlikele toodetele soovitame transpordi ajaks lisakindlustust teie enda kindlustusseltsilt.
  • Ekspedeerija vastutab veo eest vastavalt Euroopa autoveolepingu seadusele veo kestuse jooksul.
    Pakkimata/ebapiisavalt pakitud tooted/saadetised on nö saadetiste omavastutus ning kindlustus ei kata näiteks pakkimata laua pinnale tekkinud kriimu.
  • Transpordi tellija vastutab saadetud tootest põhjustatud võimalike kahjude eest.
  • Kohustusliku transpordikindlustuse hüvitise aluseks on summa kilogrammi kohta, sõltumata saadetise sisu väärtusest.
  • Kui klient/klient on MEU ettevõtete klienditeenindusest mööda minnes otse autojuhi või meie partneriga kokku leppinud näiteks lisa- või edasiveo osas, hoiduvad MEU ettevõtted igasugusest vastutusest ega vastuta hüvitamise eest mistahes kahju või probleemsituatsiooni korral.

Meie jaoks on väga oluline, et meie poolt transporditavad saadetised jõuaksid kohale tervena ja õigeaegselt.

Kaubavedudele avaldatakse oma teekonnal tavalisi transpordipingeid ning seetõttu on kvaliteetne ja hoolikas pakendamine hädavajalik, kui soovitakse vältida saadetise võimalikke kahjustusi laadimise, transpordi või kohaletoimetamise/mahalaadimise käigus.

Oluline on hinnata, milline on parim kaitse- või pakkimisviis, eriti õrnade toodete puhul. Näiteks klaasnõud.

  • Märkige karbile selgelt tellija nimi ja telefoninumber ning tarnelinn.
    (Soovitatav on kirjutada ka tarneaadress)
  • Kui karbis on habras sisu, kirjutage karbi ülaosale ja külgedele selgelt “Särkyvää” või “Fragile”. Ja selge märge, mis teed pidi kasti/saadetist transportima.
  • Kui pakett sisaldab näiteks telerit / telerit / ekraani. Märgi / kirjuta pakendile, kummal pool ekraan on.
    (Märkus! Plasmateleri saatmisel märkige pakendile, kumb pool peab olema ülespoole)
  • Kui pakendate kasutatud pakkematerjalidesse, veenduge, et pakendil ei oleks vanu saatmisteavet ega sellega seotud nimesid või aadresse, mis võiksid takistada paki kohaletoimetamist.
  • Erikäitlust nõudvad pakendid peavad olema selgelt märgistatud, kui need sisaldavad kergesti purunevaid esemeid. Ostes lisahinnaga erihooldustranspordi, tagate toote õige käsitsemise.
  • Õige pakendiga välditakse töötlemise viivitusi ning isiklikku ja varalist kahju. Soovitame transpordi tellimisel alati mugavalt tellida autojuhi pakkimisteenust.

    Meie autojuhid on saanud oma tööülesannete täitmiseks koolituse ning omavad aastatepikkust kolimis- ja transpordikogemust ning õigeid pakkimisviise.

  • Kui pakendamisteenust ei ole tellitud lisatasu eest, vastutab veo tellija toote pakkimise eest selliselt, et see taluks kaubaruumi kitsast olu, võimalikku terminalikäsitlust ja transpordi käigus tekkivaid tavalisi pingeid. samuti heale tavale vastav sidumine ja/või toetamine kaubaruumis. Transpordipakendi kahjustusi ei hüvitata. Kõiki transporditavaid tooteid on hea kaitsta plastiku või papiga.
  • Pakkides oma saadetise hoolikalt ja korralikult, saate tagada, et saadetis saabub kahjustamata.
  • Mootorsõidukid ja muud vedelikku sisaldavad seadmed tuleb kas vedelikest tühjendada ja tagada, et need ei lekiks transpordi ajal lastiruumi.
  • Kui saadate elektriseadet, mis töötab fikseeritud laetava liitiumiga
    aku / sarnane, küsige müüjalt eraldi juhiseid. Näiteks liitium
    Aku tarnimisel kehtivad ohtlike kaupade veo eeskirjad ja hinnad. Transpordi tellija vastutab saadetud tootest põhjustatud võimalike kahjude eest.

  • Vedelike / vedelate toodete saatmisel. Sulgege vedelad koostisosad tihedasse anumasse või pudelisse. Pakkige suurte avadega konteinerid, nt marjakobarad, kilekotti. Kleepige kott kleeplindiga või siduge see veekindlaks. Pakkige vedelikku sisaldavad anumad vastupidavasse karpi, et need ei liiguks. Pakend peab sisaldama absorbeerivat täiteainet, et vältida võimaliku mahaloksunud sisu levikut konteineri või pudeli purunemisel. Transpordi tellija vastutab saadetud tootest põhjustatud võimalike kahjude eest. Juht ei vastuta toodete võimaliku külmumise eest transpordi ajal.
  • Valige pakend vastavalt eseme suurusele ja ärge jätke tühja ruumi. Veenduge, et pakend oleks vastupidav ja kindlasti terve. Lisaks peab saadetis taluma vähemalt 4-5 korda oma kaalu. Näiteks kilekott ei ole piisav pakend. Oluline on kasutada kasti mahtu, et saadetise sisu ei liiguks / kast transpordi käigus kokku ei kukuks. Liikumine võib toodet või pakendit kahjustada. Pakkige oma saadetis võimalikult korralikku ja ühtlasesse pakendisse.
  • Vajadusel kasuta täiteainena näiteks mullikilet, vahtpolüstürooli või vahtu. Kleepuvad pakkematerjalid ja ebakorrapärase kujuga või ümmargused saadetised võivad põhjustada probleeme lasti käsitsemisel. Parimad välispakendi materjalid on papp ja paber.
  • Pakkides oma saadetise hoolikalt ja korralikult, saate tagada, et saadetis saabub kahjustamata. Pakkige eriti õrnad esemed eriti ettevaatlikult.
  • Kui pakendis on mitu tundlikku toodet, nt prille, kaitske neid eraldi ja kasutage nende vahel ruumijagajana näiteks papplehti.
  • Väärtussaadetisele saate tellida autojuhi pakendamisteenuse ja Varoeni lisateenuse. Pakette, millele Varoeni lisateenus on eraldi ostetud, käsitletakse alati eraldi ja transporditakse erilise hoolega.
  • Kasutage alati pakendit, mis vastab toote suurusele, kaalule ja vastupidavusele. Veenduge alati eelnevalt, kas toote tootja müügipakend on transpordiks sobiv.
  • Kui saadetises on teravaid esemeid. Kaitske terasid ja otsikuid hoolikalt, et need ei kahjustaks saadetiste käitlejaid ja muid saadetisi. Samuti veenduge, et teravad esemed ei puudutaks pakendi servi. Transpordi klient vastutab kahjustuste eest, mida saadetud toode võib teistele saadetistele põhjustada.

  • Mootorsõidukid ja muud vedelikku sisaldavad seadmed tuleb kas vedelikest tühjendada ja tagada, et need ei lekiks transpordi ajal lastiruumi.
  • Täpsemat infot pakkimise ja pakkimisviiside kohta saate meie klienditeeninduse telefonil +37256057930
  • Lille-/taimesaadetised on alati eranditult omavastutavad saadetised, kuid õige pakkimisviisiga jõuate taimed turvaliselt sihtkohta.
  • Pakkige lilled/taimed koos pottidega õhulisse, vastupidavasse läbipaistvasse kaanega plastkarpi. Ärge kasutage raskeid kivi-/savipotte. Kaas peab olema kohati perforeeritud, kuid karp ise peab olema täiesti terve ja tihe.
    Lisaks taimele ja mullale ei tohi kast sisaldada potentsiaalselt hallitavat materjali, näiteks kangast/riideid.

    Kleepige kasti küljele paberitükk, millel on kirjas, milliseid taimi kast sisaldab: liik, nimi jne.
    Enne saatmist tutvu sihtriigi riigipõhiste piirangutega.

    Ei müüja ega transpordiettevõte ei võta endale vastutust ning juht ei vastuta taimede seisukorra hüvitamise eest reisi ajal / kohaletoimetamise ajal.
    Enne tellimist kinnitage transpordi marsruut ja ajakava meie klienditeenindusega.

  • Rulli saatmine on samuti hea võimalus.

    Raskeimad saadetised tuleks alati paigutada transpordiüksuse põhja. Pakkige seadmed ühtlaselt kokku, et need liigutamisel ümber ei kukuks.
    Rullitud saadetised ei tohi tulla üle puuri ülemise serva ega kaane voltimiskoha. Samuti ei tohi saadetised ulatuda üle rulliku esiserva.

  • Pottide kohaletoomine (Suured taimed) on hinnastatud kaalu ja ruumi ekspordi järgi.
  • Jõulupuu saadetistes tuleb puu pakkida võrku ja kaitsva marli sisse.
  • Täpsemat infot pakkimise ja pakkimisviiside kohta saate meie klienditeeninduse telefonil +37256057930
  • Erilist tähelepanu nõuab ebakorrapärase kujuga kaupade pakkimine. Enamasti ei saa neid laadida üksteise peale ega vastu teisi kaupu.
  • Paar näidet.

    Jalgrattad:
    -Kaitseb võimalikke kriimustavaid pindu.
    -Eemaldage ja pakkige eraldi kõik tarvikud, nt. korvid, peeglid, kiirtuled, lasteistmed jne.
    – Pöörake juhtrauda esirattaga paralleelselt.
    -Kaitseb / pakib fikseeritud ees / taga, tuled / helkurid.
    – Jalgratas ei tohi olla lukus.

    Elektrilised jalgrattad:
    -Kaitseb võimalikke kriimustavaid pindu.
    -Eemaldage ja pakkige eraldi kõik tarvikud, nt. korvid, peeglid, kiirtuled, lasteistmed jne.
    – Pöörake juhtrauda esirattaga paralleelselt.
    -Kaitseb / pakib fikseeritud ees / taga, tuled / helkurid.
    – Jalgratas ei tohi olla lukus.
    – Aku/toiteallikas tuleb eemaldada ja eraldi pakkida.
    – Kui aku / toiteallikas on fikseeritud (ei saa lahti ühendada), peab aku olema tühi / laadima nulli.

    Kristall-lühtrid:
    -Kristalllühtrid peavad olema pakendatud üksikult ja hästi polsterdatud sobivatesse karpidesse.
    -Karbid ei tohi sisaldada muid tooteid/kaupu.
    – Kirjutage / Märkige lahtrisse “ŠÄRKYVÄÄ” ja “FRAGILE”

    Kuju:
    -Kaitske kogu mullikile ja kartongiga.
    – Kergesti purunevad teosed, nagu krohv või klaas, tuleks pakkida kastidesse ja hoolikalt polsterdada.

    Muud näited:
    Eraldi käsitsemist vajavad saadetised, nagu haprad, ebavormitud, torud ja kuulid, on soovitatav pakkida oma transpordiüksusesse või üksuse peale.

  • Väga oluline on reserveerida liikuvale sõidukile piisavalt parkimiskohta aegsasti enne juhi saabumist. Eriti kui hoov või tänav on kitsas. Eriti tiheda liiklusega linnatänavatel on suurele kaubikule või veokile parkimiskoha leidmine aeglane ja keeruline. Parkimiskoha otsimine mõjutab alati graafikute pikenemist, põhjustades viivitusi ja lisatööd.
  • Parkimiskoha korraldamine on alati kliendi/tellija kohustus ning pikaajaline parkimiskoha otsimine on tasuline vastavalt kaasaskandmisteenuse hinnakirjale.
  • Takistusteta ligipääs ja lühike kandekaugus aitavad ja kiirendavad teisaldamist/korjamist ja kohaletoimetamist.
  • Kui koorma pealelaadimiseks on vaja masinat, nt tõstukit, tagab klient vajaliku masina olemasolu peale- ja mahalaadimiskohas. Vedajal on õigus keelduda veotellimusel märgitust suurema/raskema koguse laadimisest.
  •  

Võtke meiega ühendust kasutades vormi

Või helista

Või saatke e-kiri

Meiega saab ühendust ka WhatsAppis

meu kuljetus
meu expres muutot espanja

Pakume soodsate hindadega parimaid ja mitmekülgsemaid lahendusi teie transpordivajadustele üle kogu Euroopa. Kui valite meie teenuse, jõuavad teie tellimused alati turvaliselt ja usaldusväärselt.

Olgu Sinu transpordivajadused väikesed või suured ja kust või kuhu iganes, võta meiega julgelt ühendust ja küsi hinnapakkumist!!

MEU suomi espanja meu express muutot espanjaan kuljetukset espanja kuljetus espanjasta muutto fuengirolaan muutot fuengirolasta international euroopassa eurooppa muuttopalvelut rahti

Üldistel marsruudivedudel on meie teenus mööda marsruute maja uksest – ukseni / nii lähedale – nii lähedale kui kaubik pääseb ja parkida.

Meie transpordid on alati kindlustatud kogu reisi ajaks. Meie transpordihinnad sisaldavad tavalist rahvusvahelist cmr transpordikindlustust, mis katab kõik hoolikalt pakitud, hästi märgistatud saadetised, mis tavaliselt on pardale virnastatud.

Meie ühised üldmarsruudiveod pakuvad väga terviklikku teenust taskukohase hinnaga.

Koormates veetakse nii üksikpagasit kui ka suuremaid pagasitükke, kappe, diivaneid ja muid saadetisi jalgratastest mootorratasteni.

Liikuva koorma mahule meil miinimumnõuet ei ole, seega saab meie kaudu transportida ka kõige väiksema, näiteks ühe kohvri, golfikoti või ümbriku.

movings removals

Kui teil on küsimusi või soovite hinnapakkumist, on meie eksperdid alati valmis aitama.

Võtke meiega julgelt ühendust kasutades meie kodulehel oleva kontaktivormi, e-posti või telefoni teel ning leiame teile või teie ettevõttele parima lahenduse.

  • Võtke meiega aegsasti ühendust, enne soovitud järeletulemise kuupäeva, et teil oleks aega broneerida vajalik koormaruum teile graafikujärgseks/sobivaimaks marsruuditranspordiks.  
  • Ühenduse võtmiseks kasutage soovitavalt kontaktivormi meie kodulehel meie “võtke meiega ühendust” lehel, et saaksime kolimispakkumiseks vajalikku infot ning et ka võõrkeelsed nimed ja aadressid saaksid korrektselt edastatud. 
  • Võite helistada ka meie Soome klienditeeninduse numbrile
    +37256057930
     
  • Pakkumise saad MEU Expressi firma esindajalt soome, eesti või inglise keeles vastavalt kokkuleppele. 
  • Pärast vastuvõetud pakkumist lepime kokku ajakava ja kinnitame eelnevalt praktilised tegutsemisviisid.
  •  
  • Transpordihinna saate läbipaistvalt enne tellimuse esitamist EL esindajalt. Kui oled transpordiinfo sisestanud, saad koheselt ka hinnainfo. Tellimus vormistatakse ja selle eest tasutakse alles siis, kui olete teadlik saatmiskuludest.

    Tellimused kinnitatakse broneerimistasuga. Olenevalt tellimusest on broneerimistasu ligikaudu 15% – 25% transpordihinnast. 

  • Veo hinna saamiseks piisab transpordi kohta olulise info esitamisest: riigid, asukohad, kauba kogus, nt. kaal ja mõõtmed.  
  • Marsruuditranspordis on transpordihinnad erinevad olenevalt väljumise ja sihtkoha ajast ning kohast. Küsi oma transpordi hinda täpsemalt, võttes meiega ühendust kasutades kontaktivormi või helistades meie klienditeenindusse numbril +37256057930.
     
  • Põhihind põhineb aga kuuphinnal ja tarne põhihind kehtib kõikidele virnastatavatele pakitud märgistatud saadetistele (200–300 €)
    keskmiselt 250 € / m3 / 100 kg
    +KM 22% (käibemaks)

    Ja alla kuubi suuruste tellimuste puhul keskmiselt umbes:
    0,75m3 / max 75kg / 220 €
    0,50m3 / max 50kg / 150 €
    0,25m3 / max 25kg / 100 €
    ( +KM 22% (käibemaks) )

    Väiksemad/kergemad saadetised alates 60 € (+KM 22%)

  •  
  • Üldise marsruuditranspordi puhul on meie teenus marsruutidel uksest ukseni / nii lähedal – nii lähedal kui kaubikul / veokil on juurdepääs ja parkimine. 
  • Transpordi põhihind sisaldab kliendi/tellija eelpakendatud saadetise transporti lähtekohast sihtkohta.
  • Transpordi põhihind ei sisalda saatmist korrustele või korrustele. Transpordile tullakse peale ja toimetatakse välisukse juurest/lähedalt, kus kaubikul/veokil on takistusteta juurdepääs ja parkimine.

    Kui transporditav toode/tooted vajavad lisaks juhile (ja tõstukile) eraldi kandmisabi, tuleb see korraldada kliendil või tellida transporditellimusega seoses lisatasu eest kandeteenus.

    Juhi põhitasu lisatöö eest on alates 45 € (+KM 22%) / algustund.

  •  
    • Veograafik igal liiniveol on juhtumipõhine ja sõltub tellimuste järgi määratud liinigraafikust.

    • Üldine / Üldine Marsruudiveo graafikuid mõjutavad kõigi samas koormas minevate klientide tellitud liikuvate kaupade peale- ja tarnekohad.

      Välised tegurid võivad aeg-ajalt graafikuid mõjutada, nt. ilmastikutingimused, laevapiletite saadavus, liiklusummikud ja ametlik maantee-/piirikontroll.

    • Üldjuhul on liinivedude graafiku muutmise võimalus eelennustatud graafikusse ca +/- 3 päeva ühel suunal arvestuslikust graafikust.

    •  
    • Transporditellimusele tullakse järele kokkulepitud päeval, kokkulepitud aadressilt. Järeltulemise aega ei saa üldistel marsruudivedudel väga pikalt ette täpselt määrata, kuid autojuht lepib kellaajale lähedasemad ajad kokku. Tavaliselt hiljemalt päev varem ja võimalusel varem.

      Sama kehtib ka kohaletoimetamise kohta. Juht teatab / lepib kokku tarneaja sihtkohale lähemal.

    • Kui saadetisele ei ole võimalik kokkulepitud kohta või kokkulepitud viisil järele tulla või kui järeletulemine viibib kliendist sõltuvatel põhjustel, on Vedajal õigus võtta tasu vastavalt hinnakirjale ka juhul, kui transport on ei teostata.

    • Kui teil on vaja aegsasti kokku leppida järeletulemise ja/või kohaletoimetamise aeg, tuleks seda teha telefonil meie klienditeeninduses
      +37256057930
    •  
  • Kõikide tellimuste eest tasutakse peamiselt arve alusel, kui ei ole eraldi kokku lepitud muus makseviisis. Arved saadetakse meili teel.
  • Enamasti toimub arvete esitamine kahes osas:
    1. Arve Broneerimistasu
    millega tellimus kinnitatakse.
    2. Arve Lõpparve
    Transporditeenuse hind, millest on maha arvatud tasutud broneerimistasu ja lisandunud kõik tellitud lisateenused.
  • Juhtumipõhiselt tellimus või tellimuse osa, nt. lisateenuste eest saab tasuda ka sularahas otse juhile, kui asi on eelnevalt kokku lepitud. Sularahas maksmise kohta saate juhilt kviitungi.
    Sularahas tuleb tasuda eurodes (€).
  • Transporditellimuse eest võetakse tasu alati enne tellimuse kohaletoimetamist/tarnimist sihtkohta. Me ei toimeta kohale tasumata tellimusi, kui ei ole eelnevalt kokku lepitud teisiti.

    Juhi nõudmisel peab tellija esitama tehtud makse kohta kviitungi/vautšeri.

  •  
  • Transportides on MEU ettevõtetel ja meie partneritel vallasvara/saadetiste üldine rahvusvaheline cmr transpordikindlustus, mis põhineb Euroopa Liidu autoveolepingu seadusel.

    Kõik hoolikalt pakitud ja kaitstud, hästi märgistatud, tavaliselt virnastatavad saadetised on kaetud transpordikindlustusega.

  • Väärisesemetele/eriti tundlikele toodetele soovitame transpordi ajaks lisakindlustust teie enda kindlustusseltsilt.
  • Ekspedeerija vastutab veo eest vastavalt Euroopa autoveolepingu seadusele veo kestuse jooksul.
    Pakkimata/ebapiisavalt pakitud tooted/saadetised on nö saadetiste omavastutus ning kindlustus ei kata näiteks pakkimata laua pinnale tekkinud kriimu.
  • Transpordi tellija vastutab saadetud tootest põhjustatud võimalike kahjude eest.
  • Kohustusliku transpordikindlustuse hüvitise aluseks on summa kilogrammi kohta, sõltumata saadetise sisu väärtusest.
  • Kui klient/klient on MEU ettevõtete klienditeenindusest mööda minnes otse autojuhi või meie partneriga kokku leppinud näiteks lisa- või edasiveo osas, hoiduvad MEU ettevõtted igasugusest vastutusest ega vastuta hüvitamise eest mistahes kahju või probleemsituatsiooni korral.
  •  

Meie jaoks on väga oluline, et meie poolt transporditavad saadetised jõuaksid kohale tervena ja õigeaegselt.

Kaubavedudele avaldatakse oma teekonnal tavalisi transpordipingeid ning seetõttu on kvaliteetne ja hoolikas pakendamine hädavajalik, kui soovitakse vältida saadetise võimalikke kahjustusi laadimise, transpordi või kohaletoimetamise/mahalaadimise käigus.

Oluline on hinnata, milline on parim kaitse- või pakkimisviis, eriti õrnade toodete puhul. Näiteks klaasnõud.

  • Märkige karbile selgelt tellija nimi ja telefoninumber ning tarnelinn.
    (Soovitatav on kirjutada ka tarneaadress)
  • Kui karbis on habras sisu, kirjutage karbi ülaosale ja külgedele selgelt “Särkyvää” või “Fragile”. Ja selge märge, mis teed pidi kasti/saadetist transportima.
  • Kui pakett sisaldab näiteks telerit / telerit / ekraani. Märgi / kirjuta pakendile, kummal pool ekraan on.
    (Märkus! Plasmateleri saatmisel märkige pakendile, kumb pool peab olema ülespoole)
  • Kui pakendate kasutatud pakkematerjalidesse, veenduge, et pakendil ei oleks vanu saatmisteavet ega sellega seotud nimesid või aadresse, mis võiksid takistada paki kohaletoimetamist.
  • Erikäitlust nõudvad pakendid peavad olema selgelt märgistatud, kui need sisaldavad kergesti purunevaid esemeid. Ostes lisahinnaga erihooldustranspordi, tagate toote õige käsitsemise.
  • Õige pakendiga välditakse töötlemise viivitusi ning isiklikku ja varalist kahju. Soovitame transpordi tellimisel alati mugavalt tellida autojuhi pakkimisteenust.

    Meie autojuhid on saanud oma tööülesannete täitmiseks koolituse ning omavad aastatepikkust kolimis- ja transpordikogemust ning õigeid pakkimisviise.

  • Kui pakendamisteenust ei ole tellitud lisatasu eest, vastutab veo tellija toote pakkimise eest selliselt, et see taluks kaubaruumi kitsast olu, võimalikku terminalikäsitlust ja transpordi käigus tekkivaid tavalisi pingeid. samuti heale tavale vastav sidumine ja/või toetamine kaubaruumis. Transpordipakendi kahjustusi ei hüvitata. Kõiki transporditavaid tooteid on hea kaitsta plastiku või papiga.
  • Pakkides oma saadetise hoolikalt ja korralikult, saate tagada, et saadetis saabub kahjustamata.
  • Mootorsõidukid ja muud vedelikku sisaldavad seadmed tuleb kas vedelikest tühjendada ja tagada, et need ei lekiks transpordi ajal lastiruumi.
  • Kui saadate elektriseadet, mis töötab fikseeritud laetava liitiumiga
    aku / sarnane, küsige müüjalt eraldi juhiseid. Näiteks liitium
    Aku tarnimisel kehtivad ohtlike kaupade veo eeskirjad ja hinnad. Transpordi tellija vastutab saadetud tootest põhjustatud võimalike kahjude eest.

  • Vedelike / vedelate toodete saatmisel. Sulgege vedelad koostisosad tihedasse anumasse või pudelisse. Pakkige suurte avadega konteinerid, nt marjakobarad, kilekotti. Kleepige kott kleeplindiga või siduge see veekindlaks. Pakkige vedelikku sisaldavad anumad vastupidavasse karpi, et need ei liiguks. Pakend peab sisaldama absorbeerivat täiteainet, et vältida võimaliku mahaloksunud sisu levikut konteineri või pudeli purunemisel. Transpordi tellija vastutab saadetud tootest põhjustatud võimalike kahjude eest. Juht ei vastuta toodete võimaliku külmumise eest transpordi ajal.
  • Valige pakend vastavalt eseme suurusele ja ärge jätke tühja ruumi. Veenduge, et pakend oleks vastupidav ja kindlasti terve. Lisaks peab saadetis taluma vähemalt 4-5 korda oma kaalu. Näiteks kilekott ei ole piisav pakend. Oluline on kasutada kasti mahtu, et saadetise sisu ei liiguks / kast transpordi käigus kokku ei kukuks. Liikumine võib toodet või pakendit kahjustada. Pakkige oma saadetis võimalikult korralikku ja ühtlasesse pakendisse.
  • Vajadusel kasuta täiteainena näiteks mullikilet, vahtpolüstürooli või vahtu. Kleepuvad pakkematerjalid ja ebakorrapärase kujuga või ümmargused saadetised võivad põhjustada probleeme lasti käsitsemisel. Parimad välispakendi materjalid on papp ja paber.
  • Pakkides oma saadetise hoolikalt ja korralikult, saate tagada, et saadetis saabub kahjustamata. Pakkige eriti õrnad esemed eriti ettevaatlikult.
  • Kui pakendis on mitu tundlikku toodet, nt prille, kaitske neid eraldi ja kasutage nende vahel ruumijagajana näiteks papplehti.
  • Väärtussaadetisele saate tellida autojuhi pakendamisteenuse ja Varoeni lisateenuse. Pakette, millele Varoeni lisateenus on eraldi ostetud, käsitletakse alati eraldi ja transporditakse erilise hoolega.
  • Kasutage alati pakendit, mis vastab toote suurusele, kaalule ja vastupidavusele. Veenduge alati eelnevalt, kas toote tootja müügipakend on transpordiks sobiv.
  • Kui saadetises on teravaid esemeid. Kaitske terasid ja otsikuid hoolikalt, et need ei kahjustaks saadetiste käitlejaid ja muid saadetisi. Samuti veenduge, et teravad esemed ei puudutaks pakendi servi. Transpordi klient vastutab kahjustuste eest, mida saadetud toode võib teistele saadetistele põhjustada.

  • Mootorsõidukid ja muud vedelikku sisaldavad seadmed tuleb kas vedelikest tühjendada ja tagada, et need ei lekiks transpordi ajal lastiruumi.
  • Täpsemat infot pakkimise ja pakkimisviiside kohta saate meie klienditeeninduse telefonil +37256057930
  • Lille-/taimesaadetised on alati eranditult omavastutavad saadetised, kuid õige pakkimisviisiga jõuate taimed turvaliselt sihtkohta.
  • Pakkige lilled/taimed koos pottidega õhulisse, vastupidavasse läbipaistvasse kaanega plastkarpi. Ärge kasutage raskeid kivi-/savipotte. Kaas peab olema kohati perforeeritud, kuid karp ise peab olema täiesti terve ja tihe.
    Lisaks taimele ja mullale ei tohi kast sisaldada potentsiaalselt hallitavat materjali, näiteks kangast/riideid.

    Kleepige kasti küljele paberitükk, millel on kirjas, milliseid taimi kast sisaldab: liik, nimi jne.
    Enne saatmist tutvu sihtriigi riigipõhiste piirangutega.

    Ei müüja ega transpordiettevõte ei võta endale vastutust ning juht ei vastuta taimede seisukorra hüvitamise eest reisi ajal / kohaletoimetamise ajal.
    Enne tellimist kinnitage transpordi marsruut ja ajakava meie klienditeenindusega.

  • Rulli saatmine on samuti hea võimalus.

    Raskeimad saadetised tuleks alati paigutada transpordiüksuse põhja. Pakkige seadmed ühtlaselt kokku, et need liigutamisel ümber ei kukuks.
    Rullitud saadetised ei tohi tulla üle puuri ülemise serva ega kaane voltimiskoha. Samuti ei tohi saadetised ulatuda üle rulliku esiserva.

  • Pottide kohaletoomine (Suured taimed) on hinnastatud kaalu ja ruumi ekspordi järgi.
  • Jõulupuu saadetistes tuleb puu pakkida võrku ja kaitsva marli sisse.
  • Täpsemat infot pakkimise ja pakkimisviiside kohta saate meie klienditeeninduse telefonil +37256057930
  • Erilist tähelepanu nõuab ebakorrapärase kujuga kaupade pakkimine. Enamasti ei saa neid laadida üksteise peale ega vastu teisi kaupu.
  • Paar näidet.

    Jalgrattad:
    -Kaitseb võimalikke kriimustavaid pindu.
    -Eemaldage ja pakkige eraldi kõik tarvikud, nt. korvid, peeglid, kiirtuled, lasteistmed jne.
    – Pöörake juhtrauda esirattaga paralleelselt.
    -Kaitseb / pakib fikseeritud ees / taga, tuled / helkurid.
    – Jalgratas ei tohi olla lukus.

    Elektrilised jalgrattad:
    -Kaitseb võimalikke kriimustavaid pindu.
    -Eemaldage ja pakkige eraldi kõik tarvikud, nt. korvid, peeglid, kiirtuled, lasteistmed jne.
    – Pöörake juhtrauda esirattaga paralleelselt.
    -Kaitseb / pakib fikseeritud ees / taga, tuled / helkurid.
    – Jalgratas ei tohi olla lukus.
    – Aku/toiteallikas tuleb eemaldada ja eraldi pakkida.
    – Kui aku / toiteallikas on fikseeritud (ei saa lahti ühendada), peab aku olema tühi / laadima nulli.

    Kristall-lühtrid:
    -Kristalllühtrid peavad olema pakendatud üksikult ja hästi polsterdatud sobivatesse karpidesse.
    -Karbid ei tohi sisaldada muid tooteid/kaupu.
    – Kirjutage / Märkige lahtrisse “ŠÄRKYVÄÄ” ja “FRAGILE”

    Kuju:
    -Kaitske kogu mullikile ja kartongiga.
    – Kergesti purunevad teosed, nagu krohv või klaas, tuleks pakkida kastidesse ja hoolikalt polsterdada.

    Muud näited:
    Eraldi käsitsemist vajavad saadetised, nagu haprad, ebavormitud, torud ja kuulid, on soovitatav pakkida oma transpordiüksusesse või üksuse peale.

  • Väga oluline on reserveerida liikuvale sõidukile piisavalt parkimiskohta aegsasti enne juhi saabumist. Eriti kui hoov või tänav on kitsas. Eriti tiheda liiklusega linnatänavatel on suurele kaubikule või veokile parkimiskoha leidmine aeglane ja keeruline. Parkimiskoha otsimine mõjutab alati graafikute pikenemist, põhjustades viivitusi ja lisatööd.
  • Parkimiskoha korraldamine on alati kliendi/tellija kohustus ning pikaajaline parkimiskoha otsimine on tasuline vastavalt kaasaskandmisteenuse hinnakirjale.
  • Takistusteta ligipääs ja lühike kandekaugus aitavad ja kiirendavad teisaldamist/korjamist ja kohaletoimetamist.
  • Kui koorma pealelaadimiseks on vaja masinat, nt tõstukit, tagab klient vajaliku masina olemasolu peale- ja mahalaadimiskohas. Vedajal on õigus keelduda veotellimusel märgitust suurema/raskema koguse laadimisest.
  •  
Transports